Bouwen aan klantenvertrouwen (E 1019)

Programma (4 uur)

Medewerkers zijn het uithangbord van uw bedrijf of organisatie. Daarom is het belangrijk dat al uw medewerkers stilstaan bij het belang van klantenvertrouwen. Dankzij talrijke tips uit de opleiding kunnen huishoudhulpen nog klantgerichter en klantvriendelijker werken.

Inhoud:

  • Het belang van vertrouwen
  • Analyse van de obstakels in een vertrouwensrelatie
  • Privacy en beroepsgeheim
  • Eerlijkheid
  • Respect
  • Vriendelijkheid
  • Behulpzaamheid
  • Stiptheid
  • De eerste indruk
  • Feedback ontvangen en geven

Aanpak

Deze cursus wordt zeer praktisch gebracht, met schwung en binnen de leefwereld van de cursisten. Er is ruimte voor eigen inbreng en er wordt gewerkt met realistische voorbeelden.

Doel van deze opleiding

Dankzij een persoonlijk oefenboek denken de deelnemers tijdens de opleiding na over hoe ze zelf kunnen bouwen aan klantenvertrouwen. Hierdoor kunnen ze de tips ook onmiddellijk op de werkvloer toepassen.

Tussenkomsten

  • KMO-portefeuille

Gesloten aanbod:

Contacteer ons voor meer informatie.

Kostprijs: volgens offerte

Contacteer ons

Terug